Ik ben op zoek naar kleur, zonlicht, muziek en vitamientjes. Iemand een idee waar ik die kan vinden? Want ik ben voor de zoveelste keer verkouden deze winter.
Maar laat ik niet mopperen; m'n bolle buik groeit, perfect op maat, het hartje roffelt poch-poch-poch volgens zoonlief... Nog drie maandjes. En tot die tijd rustig aan voor de bloeddruk. En tot die tijd heb ik nog genoeg te doen! Maar ik heb ook al heel veel gedaan... De zolder is eindelijk opgeruimd (wat is het toch makkelijk en snel volgestampt in drie jaar tijd), zodat ik wat voor op de vrijmarkt heb om te verkopen op koninginnedag...

Wat doen jullie, op de bank de plechtigheid volgen of struinen op de markten?

2 opmerkingen:

  1. Daar ben ik ook naar op zoek... Mocht je het vinden, stuur je het even door? ;-) fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap, is zoonlief ook alweer wat fitter? Idee voor taart, mmmm... Ik vind worteltaart wel heel lekker! Alvast veel verjaardagsplezier gewenst! Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien een goed idee om er een kettingbrief van te maken! :D Hier echter hebben we nu wel een paar straaltjes zonlicht (zal 's kijken of ik wat kan vangen voor je).

    Mooi dat alles goed gaat met je zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen