Kijk. Ik zie altijd alles zwart-wit. De uitdrukking 'een beetje' ken ik alleen uit recepten in ze zin van 'voeg een beetje zout toe naar smaak'. Nu begon ik dit jaar opnieuw met bloggen; één van de vele plannen die ik concreet maakte. En ik zei dat ik plannen had. Heel veel plannen. Dat zul je ondertussen wel gemerkt hebben.
Maar nu ben ik het gruwelijk zat.
Begrijp je ondertussen al wat ik  bedoel? 'Ik zou...', 'en verdiep me in...', 'ik denk, droom, mijmer, wil graag en doe bij vlagen iets aan...'.
Nee. 't Is goed geweest en 't is me teveel. Dit kost me meer dan dat het me oplevert. Maar ja. Hoe ga ik dat oplossen? Ik kijk naar het visje uit het zeeaquarium dat ik begin dit jaar mocht ontmoeten in levende lijve. Strepen. Afstrepen. Plannen en afstrepen. Nog meer lijstjes denk ik.

1 opmerking:

  1. Zó herkenbaar!
    ... en zo blijft het cirkeltje intact....

    BeantwoordenVerwijderen