Dag Maandag! Badkamer, toiletten, achtertuin (eindelijk) voorjaarsklaar gemaakt, vloer beneden plus trap, weekboodschappen, kaarten op de post, mail bijwerken, middagslaapje, blog(cadeau), controle bij de verloskundige en straks lekker vroeg m'n bedje in.
En tussendoor nog druk met zoon, die onder andere braaf op het potje zat, bij zijn eerste plasje enthousiast opsprong, per ongeluk naast het potje verder plaste en als klap op de vuurpijl snel wilde gaan zitten - wat natuurlijk niet lukte - zodat hij met zijn voet in zijn potje belandde en toen plantte hij z'n plasvoet eerst tegen de bank (wat moet je er anders mee?) en probeerde hij daarna zijn plasje op de grond weg te poetsen met zijn voet... moet ik nog meer vertellen? Ik hobbelde met mijn dikke buik naar hem toe, gewapend met doekjes en wanhopig protesterend. Het baatte niet. wat een plasfestijn! En dan heb ik het nog niet over onze avonturen vanmorgen in de tuin. Maarrrr... hij ligt vanaf zaterdag in zijn nieuwe kamer, in een kleuterbed en dat gaat dan wonderbaarlijk genoeg fantastisch! Onze 'aap' blijft keurig in zijn bedje wachten tot hij er door ons uit verlost wordt.

Wat betreft het cadeautje; zie je die slinger? Hebben?
Vertel anderen over mijn blog, zorg dat je mij volgt en laat hier een reactie achter.

Ps. Ik doe mee aan een heel toffe win-actie van een heel inspirerende blog. Neem hier even een kijkje voor de win-actie en hier voor de 'prijs' waar ik voor ga. (Ik ben ineens verliefd op stempels, je kunt er zoveel leuks mee doen!)

2 opmerkingen:

  1. Als reactie op je vraag over de ritstasjes...geen echte tips hoor, gewoon veel oefenen ;) O, wat heb ik toen ik daar mee begon vaak gestikte naden weer los moeten tornen. Een goede handleiding met foto's help wel natuurlijk. Die uit het boek 'Zo geknipt' kan ik je aanraden.
    Succes ermee, ik hoop ze gauw eens op je blog te zien :)
    Groetjes,
    Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat een maandag! :D behoorlijk produktief.
    En niet alles vrijwillig ;) Dat was een gezellig plasje! Maar hé, het begin is er.

    Wat fijn dat het zo goed gaat in zijn nieuwe kamer en bedje. Da's toch maar even afwachten, zo'n nieuwe stap. Ik weet nog dat ik het zo raar vond om 's avonds ineens een keer 'verrast' te worden door mijn (nu oudste) zoon die voor het eerst uit zijn bedje kwam...

    Wat betreft je cadeautje, slingertjes zijn altijd leuk en je kan er nooit genoeg van hebben. Ik doe graag mee en ga je linken op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen