Ze zitten aan elkaar. Nu vond ik op zolder nog een heel mooi lapje, met precies dezelfde kleuren erin, die naai ik als achterkant... Prachtig; ik zie het kussentje al helemaal liggen in de witte schommelstoel.
En ik trof vandaag toch een leuke webwinkel aan met 'old school-producten'! Het bezoeken waard...
O, wat barst ik van de plannen. Zo inspireerde Marieke me om ons (sneuvelende) servies aan te vullen met diverse kringloopkopjes. En ook Katie inspireert me altijd... Tijd om mijn bedje uit te komen...

3 opmerkingen:

  1. Haha, leuk! Het gaat vast super, je hebt alweer volop energie voor allerlei nieuwe projecten :-) geniet!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er leuk uit!!! Prachtig. Leuk dat we elkaar via de blogs zo inspireren. Ik ga nu eens even naar je linkje van die website kijken. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik verwacht wel een foto van je witte schommelstoel en de kussen erop! x

    BeantwoordenVerwijderen