SHOP | nog meer mandjes





...en nog meer manden. Ook te verkrijgen in de shop
Gelukkig heb ik er meer van, het kleurtje past zo leuk op de babykamer. Want daar zijn we ondertussen ook aan begonnen. Het behang haalde ik voor nog geen 4 euro per rol bij een kringloop hier in de buurt. Kijk, dat zijn nog eens leuke bedragen. Verder gebruiken we weer heel veel dingen die we al hadden. 
Terwijl het behang er nog niet helemaal op zit, ben ik alvast begonnen met de inrichting. Om in te kunnen schatten of het wat wordt, begrijp je? Ik denk dat we het hier hebben over een gevalletje nesteldrang. Ha!

Mocht je nog inspiratie nodig hebben voor een kinderkamer of ben je op zoek naar leuke spulletjes, kijk dan hier eens;
* Feestrijk; zoooooo'n leuke webshop
* Bluebird; deze kinderkamer is behoorlijk enorm. En enorm leuk.
* The Land of Nod; heel veel mooie kamers
* Appartmenttherapy; kleine ruimtes, maar o zo leuk ingericht...

Ik deed onlangs een 'woonstijl-test' en blijk nog het meest richting de 'Bohemian style' te gaan. Nou, ik ben niet zo van de bossen varens in mijn huis of duizenden indianenprints, maar het kwam toch aardig overeen. Moet je hier eens zien bijvoorbeeld. Ok. En dan nu weer terug naar de realiteit. ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten