09012015 | weekend, wandelen, weven





We nemen het ons zo vaak voor, maar dan komt het er weer niet van; zaterdag met z'n allen het bos in. Vanmorgen hebben we door het bos gelopen, of eigenlijk gesloft - Leah Nore heeft het tempo van een naaktslak, zodat ze geheel in het decor daar opging.
Het heeft iets mysterieus om nu in het bos te lopen. Somber, sober, vochtig en terwijl je zou denken dat alles modderbruin of mosgroen is, viel het me op dat er overal een grauwe, blauwige gloed over lag. Mooie kleuren om mee aan de slag te gaan.
Iemand die het bos altijd goed kan vangen met een camera (geloof me, dat is een kunst) is Danique van Kesteren van OAK & FIR. Ik kan helemaal wegdromen bij haar foto's.

Fijn weekend.



2 opmerkingen:

  1. Hester (van mijnmomenten)9.1.16

    O ja, mooi zeg! Bedankt voor de tip! Wij lopen bijna wekelijks in het bos, maar ik vind het altijd erg moeilijk om boeiend en afwisselend te fotograferen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor het linkje.

    Ik vind jou foto's ook geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen