18082017 // vakantie







We zijn dit jaar twee weken naar Italië geweest. Een week in de bergen (Aosta) en een week bij het meer Lago Maggiore. Elke bestemming haar eigen schoonheid. We houden van wandelen en dat konden we heel goed in de Aosta. Verder spreekt de charme van de Alpen ons altijd aan. De koeien, almen en grillige rotsen, prachtig. 
Ga je naar de meren, dan is het vooral de gekleurde huizen met balkonnetjes, waslijnen en oranje daken die lonken. Verder is het met hoge temperaturen heerlijk zo even een duik te kunnen nemen.

Ons kampeeravontuur beviel prima. Een totaal andere manier van rust nemen, vond ik. Anderzijds lever je wat gemakken in, waarbij het ene erger is dan het andere. Dat het allemaal meer tijd kost, maakt me niet uit; daar ga ik tenslotte voor op vakantie. Ik vond het eigenlijk wonderlijk hoe we dan ineens veel luxe naast ons neer kunnen leggen. Natuurlijk is het niet te vergelijken met het dagelijks leven hier, maar blijkbaar kunnen we met veel minder. Neem nou het speelgoed of alles wat in mijn keukenkastjes staat; hoe minder je hebt, hoe creatiever we worden. Daar houd ik wel van.

Lekker nagenieten met de foto's en langzaam aan weer leven met de gedachte dat er straks weer een wekker gaat. Gaap.


















































1 opmerking: