27112017 // Stefan en Lisa II
































Het is alweer even geleden dat ik het tweede deel van de bruiloft van Stefan en Lisa vast heb gelegd. (deel I) Een frisse dag, maar ook een prachtige herfstzon. We maakten eerst foto's bij de Koppelpoort in Amersfoort; een stijlvolle en warme achtergrond. En hoewel dit bruidspaar - net als vele anderen - er niet van hield om op de foto te gaan, werd het een heel fijne shoot.

Na de shoot werd Lisa liefdevol in de auto gepropt - dat krijg je met zo'n jurk - en reden we naar Stefans ouderlijk huis, waar de familie stond te wachten en de taart werd aangesneden.
Een ontspannen samenzijn met vrienden en familie, cadeaus, lekker eten... en ook de afwas. Er was een dubbele regenboog te zien, een teken van Gods trouw, wat ook weer terug kwam in de trouwtekst in de trouwdienst.
Iets wat ik jullie - Stefan en Lisa - na alle feestelijkheden van harte toewens; 

Wat de toekomst brengen moge,
Mij geleidt des Heeren hand;
moedig sla ik dus de oogen
naar het onbekende land.
Leer mij volgen zonder vragen;
Vader, wat Gij doet is goed!
Leer mij slechts het heden dragen
met een rustig kalmen moed!

Heer, ik wil Uw liefde loven,
al begrijpt mijn ziel U niet.
Zalig hij, die durft gelooven,
ook wanneer het oog niet ziet.
Schijnen mij Uw wegen duister,
zie, ik vraag U niet: waarom?
Eenmaal zie ik al Uw luister,
als ik in Uw hemel kom!

Laat mij niet mijn lot beslissen:
zoo ik mocht, ik durfde niet.
Ach, hoe zou ik mij vergissen,
Als Gij mij de keuze liet!
Wil mij als een kind behand'len,
dat alleen den weg niet vindt:
neem mijn hand in Uwe handen
en geleid mij als een kind.

Waar de weg mij brengen moge,
aan des Vaders trouwe hand
loop ik met gesloten oogen
naar het onbekende land.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten