Onlangs begon mijn vroege voorjaarsschoonmaak. Want wil je kunnen schoonmaken - straks in het heerlijke voorjaar - dan moet de boel opgeruimd zijn. En ik wil ook meteen alle 'werkjes en klusjes' achter de hekken hebben.
Onvoorstelbaar hoe je een huis binnen drie jaar dicht kan laten slibben. Ik ben niet zo van het opruimen en zeker niet van het weggooien. Maar nu mijn creatieve ingevingen belemmerd worden door het feit dat ik geen overzicht heb - ik kan niet werken in rommel - en ik eerst alles op moet graven, besloot ik om alles eindelijk eens op te gaan ruimen. En weg te doen. Maar voor ik verder ga, iets wat nog vóór het opruimen vóór de voorjaarsschoonmaak komt; een winterslaapje. Want mijn lichaam moet voor een bollend buikje zorgen.

2 opmerkingen:

  1. Je kunt me volgen door op je Blogger dashboard links op 'Toevoegen' te klikken. Als je daar de link van mijn blog intikt, krijg je voortaan in je 'leeslijst' op je dashboard mijn nieuwe berichten te zien. En die van anderen die je volgt. Succes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb ook 'last' van opruimkriebels! Maar, neem af en toe lekker de tijd voor jezelf, dan komt het met het buikje ook goed ;-) gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je al zwanger? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen