Blij en dankbaar. Daarmee omschrijf ik het beste hoe ik me nu voel. Soms hoor je van die nare berichten en het gaat altijd over iemand anders. Ik mag genieten van een hele lieve man - onlangs waren we drie hele jaren getrouwd! - en een lieve zoon, nog zo'n lief kindje op komst, fijne familie, de zon, een goede-veel-hoger-dan-gedacht-opbrengst op de vrijmarkt en toch niet het allerminst; de give-away van Marlous, een tegoed van €10 en gratis verzending van Moosmade. Ik bestelde de stempel 'klassiek hart wit' en een stempelkussen met rode inkt. En ik kreeg van mijn moeder opgespaarde vouchers voor een dagje uit, dus hebben we ook nog een fijn  en bijna-gratis dagje dierentuin in het vooruitzicht!

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stempel! Het zijn inderdaad vaak de kleine dingen in het leven die het doen, soms is het goed om daar eens bewust bij stil te staan. Door de drukte van alledag wil het wel eens aan je voorbij gaan. Wat betreft je berichtje over de tuin: lichtroze vind ik ook mooi hoor. Bij ons kijk je zo vanuit de woonkamer en keuken de tuin in en dit past het mooiste bij onze inrichting. Straks is de schuurmuur weer vol witte bloemen. Wat lief dat je man je met viooltjes verraste! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, genieten van de kleine en fijne dingen van het leven is echt een kunst!! Blijven doen hè? Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen