Soms zijn er nog heel aardige mensen op deze wereld te vinden... Onze laptop heeft om de haverklap kuren en klagerig hadden we hem weer naar de 'computermeneer' gebracht. We hebben hem weer terug, met nieuwe harde schijf, met nieuwe software... voor de kosten van alleen een 'onderzoek'... Dus meneer; bedankt!
Kan ik weer fijn bloggen over het weer bijvoorbeeld. Nu het avondzonnetje nog 'zijn best doet' (of is het haar best?) doken manlief en ik de tuin in om te snoeien, wieden en - helaas - de luis uit de rozen te spuiten... Aangezien het met mijn huidige gesteldheid niet heel verstandig is te druk te zijn, was het vooral toekijken vanaf het bankje. Dus maak ik me nu maar nuttig met het bezoeken van jullie blogs... Eens kijken wat jullie allemaal zonder mij hebben uitgespookt.

2 opmerkingen:

  1. Waar zouden we zijn zonder onze laptop?
    Of andere gadgets, zoals mijn smartphone waarmee ik nu allerlei blogs lees... fijn als alles weer werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe fijn is het om geholpen te worden voor een vriendenprijsje!!

    BeantwoordenVerwijderen