Update vanaf ons vakantieadres. Nou ja, het huis van mijn ouders. Een verre reis was ons dit jaar te gortig, dus we hebben het bescheiden paleisje van mijn ouders tot onze beschikking. Er tussenuit en toch 'thuis'. 
Nu manlief vrij is, heb ik meer tijd om aan mijzelf te denken en dat was hard nodig. Ik probeer er dan ook zoveel mogelijk gelegenheid voor te creĆ«ren, maar dat valt niet altijd mee. Toch groeien de plannetjes. Ik houd jullie op de hoogte en wil je meer 'zien', dan moet je even gluren op mijn instagram, want daar houd ik een soort beeld-dagboek bij. 
Genieten jullie ook zo van het mooie weer?

4 opmerkingen:

  1. Wat is dat voor boek? Ziet er interessant uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @laura; Het is een ansichtkaart van een boek. Ik vond vooral de tekst erg aanspreken=P Geen idee wat voor boekje het is.

      Verwijderen
  2. Ik zit niet op Instagram maar ik kijk regelmatig even bij jouw foto's hoor, leuk! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zou de ideale oplossing voor mij zijn: er tussenuit en toch 'thuis'. Ik heb nogal snel last van heimwee namelijk, dus ik ga eigenlijk nooit op vakantie. Ach, scheelt weer geld. Wat een prachtige foto trouwens, met dat bloempje er zo naast. Al je foto's zijn altijd van die kleine kunstwerkjes, heel leuk vind ik dat :D <3

    BeantwoordenVerwijderen