20102014 | unplugged





Vorige week was ik vanaf dinsdag helemaal 'los'. Zo onhandig; de modem was kapot en daardoor konden we niet bellen of gebeld worden met de huistelefoon. Mijn mobiel functioneert momenteel ook niet naar behoren, dus ik was echt ouderwets 'unplugged'. 
Lastig omdat ik nog een aantal mensen wilde bellen en je nog geen berichtje kan versturen, maar verder heb ik er niet veel last van gehad. 

Het meest opvallend was eigenlijk wel dat de 'buitenwereld' van niets wist en ik - toen ik weer bereikbaar was - berichtjes ontving als 'hallo?' en 'heb je m'n berichtje nou al gelezen?' 
En je hebt toch meer tijd over. Ik verdwaal nogal eens 'in' het web. Ben zo goed als verslaafd aan instagram enzovoorts. Zo'n weekje geeft je toch ook weer inzichten (want ik was ook best nijdig, aiaiai.)

De tassen in de hal getuigen van een heel zinvol weekje. Alleen al uit mijn kast minstens 60 kledingstukken weg en 13 paar schoenen. Op weg naar het goede doel. Als je eenmaal bezig bent met weggooien... Nu rest me nog te werken aan zelfdiscipline. Wat het internet betreft en de spullen die ik om me heen verzamel. 

1 opmerking:

  1. Lastig als je unplugged ben. Maar soms erg nuttig om dingen te leren.

    BeantwoordenVerwijderen