18012016 | ijsblauwe maandag





























Vandaag is het de derde maandag in januari, de zogenaamde blue monday. Blauw van het ijs, welteverstaan.

In plaats van te somberen op de bank of als een malle door mijn huis te rennen met poetslap en emmer sop, heb ik een rondje gelopen en foto's gemaakt. Hopelijk hebben jullie ook kunnen genieten van de prachtige natuur. Ik zag zelfs zes reeën toen ik weer naar huis reed, nadat ik Lev naar school had gebracht. Check instagram voor een hele vage video ;) Thema van deze week is bij ons 'sneeuw' en ik maak een passend weefwerk bij de tekst die we leren;

"Komt dan, en laat ons te samen rechten, zegt de Heere; al waren uw zonden als scharlaken, zij zullen wit worden als sneeuw, al waren zij rood als karmozijn, zij zullen worden als witte wol." Jesaja 1:18

Fijne maandag!


3 opmerkingen:

  1. Hester18.1.16

    Mooi gedaan!! Wat een prachtige foto's. Een hele goede keuze om de buitenlucht op te zoeken ipv de emmer met sop....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent zo getalenteerd. Dank je wel voor je mooie foto's en blog.

    BeantwoordenVerwijderen