27052016 | feestje


H O E R A ik deel hier al zes jaar plaatjes en praatjes. Ondertussen heb ik al heel wat gedaan op het creatieve vlak, ben ik drie kinderen verder en wachten er nog vele projecten, want vervelen doen we ons hier niet. 
Op het moment zit ik midden in een verhuizing, met twee verjaardagen van de beide dochters en een bruiloft van een schoonzus en zwager in het vooruitzicht. Tijd voor creatieve projecten of spetterende bezigheden is er even niet. Ik vind het al spetterend genoeg zo...

Bedankt voor het volgen en reageren en delen van gedachten... ik hoop dat we elkaar blijven zien. Als je instagram hebt, kun je meedoen met een winactie//give away, wie weet zet ik jou of jullie dan op de foto... 

Op naar de strijk en een fikse poepluier hier, haha!

ps. dit was de taart voor Lev z'n vijfde verjaardag, alweer twee maanden geleden. Was'tie niet enig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten