10092016 | familie op de foto

Aan het einde van de middag zette ik een familie op de foto. Met 19 personen, dus het was een behoorlijke uitdaging om iedereen op de foto te zetten, want wie heb je nou al gehad en wie nog niet? Naast de staatsieportretten, maak ik ook graag even stiekem wat spontane foto's. Die vind ik eigenlijk veel leuker; even gek doen, details, spelen of een knuffel. Er zijn er niet veel die houden van dat poseren van een camera (en dan heb ik het even niet over de selfies met van de vreselijke duckfaces enzo). Zeker met kleine kinderen moet het niet te stijfjes worden. Dan kijken ze maar niet in de lens. Staan ze er tenminste op zoals ze zijn...

Toch maar goed dat we het een week verzet hebben, anders was het vast een zompige toestand geworden.

Een heerlijke reportage op een mooie zomerdag in september. 











Ik wil graag iedereen bedanken voor de bijdrage in de vorm van natuurlijke decoratie. Kikkers, beren en dennenappels; gezellig! Maar kap nou even met die pluizen, haha!













3 opmerkingen: