31012017 // opwarmen



Heb je het ook zo koud als ik vandaag? Ik warmde me aan een kopje thee en vakantieplannen. En - o happy day - vandaag ontving ik drie heel fijne pakketjes; het kleine lookbook met een foto impressie van mijn fotografie, drie hele grote foto's die ik ga inlijsten en wil gebruiken ter promotie en een rok voor de (bruids)photoshoot die ik wil gaan doen.

Klein detail: ik zoek nog een model voor in de rok. Puur, vrouwelijk, maat M (groter kan denk ik wel, maar kleiner denk ik niet), zonder duckface. Lijkt dit je wel wat? Wil je meer informatie? Neem contact met me op. Ik hoef geen zwoele blikken en spannende poses. Liever geen ervaring ook. 
Ik gebruik de foto's voor promotie. Je ontvangt de foto's natuurlijk zelf ook. Ik hoor graag van je!

kaars: blokker, boek 'sy houden van textiel: IKEA

2 opmerkingen:

  1. Ha, wat heerlijk: terugkijken en vooruit genieten! Die maat M heb ik niet voor je, de juiste leeftijd ook niet en de duckface al helemaal niet.. ;o) Helaas! Succes met het vinden van je juiste model!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een fijne video, zei ik terwijl ik thee drink :) ervaring compleet.

    BeantwoordenVerwijderen