11072017 // i shoot film

















Ik kan me voorstellen dat je het niet snapt; korrelig, onscherp en verkleurd. Maar hoe meer ik fotografeer, hoe meer ik geniet van het vastleggen van het moment op zodanige manier, dat het moment tot zijn recht komt. En zo ontdekte ik, dat niet de scherpte of de helderheid, maar de afsnijding bepaalt - voor mij - of de foto geslaagd is of niet. 
Elke keer als ik dan weer een filmrolletje ontwikkeld terug krijg, dan ben ik meer verliefd. Het sfeertje - misschien is het gewoon suffe nostalgie - ademt een puurheid uit. Dat ene moment. Ik moet nog heel veel leren, maar ik wilde dit gewoon weer even delen: een paar foto's van mijn film. 

Ps. Ik maak kaarten van de foto's die ik verkoop op markten waar ik zo af en toe op sta. Mocht je bepaalde foto's mooi vinden, kun je ze ook bestellen. 

Ps. II Ik ben heerlijk enthousiast bezig met het organiseren van een 'eigen' markt; herfstfair 'in de kas'. Reserveer 7 oktober 2017 alvast in je agenda... welkom! Volg de facebookpagina voor meer informatie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten