17072017 // halleluja









Onlangs maakte ik foto's voor christelijk gemengd zangkoor Halleluja. Ik heb zelf een blauwe maandag - of beter gezegd donderdagavond - op dit koor gezeten. Prachtige stukken, maar elke week oefenen was met mijn zesduizendvijfhonderdachtentachtig andere activiteiten niet haalbaar. Het koor is echt de moeite waard om naar te luisteren. 
Ook de locatie (Lambertikerk in Zelhem) is een bezoekje waard, zeker in combinatie met het samenzanguur. Mocht je in de buurt zijn; welkom!

Het orkest dat je ziet is Sjamacha, ook uit Doetinchem.

Klik hier voor het nieuws en hier voor de foto's die ik maakte op de site van Halleluja.


1 opmerking:

  1. Wat is het heerlijk als je zo kunt genieten van foto's maken. heb jij ook dat je vaak bij je beste foto dat meteen al aanvoelt? Vaak ook zijn die niet geënsceneerd merk ik.

    BeantwoordenVerwijderen