Anders eten, betekent heel veel andere dingen ook anders. Aangezien ik al enkele weken bezig ben met het omgooien van mijn eetgewoonten, begin ik nu wel wat ongedurig te worden. Ik wil het gewoon helemaal 100% op orde hebben. Ik weet het, 't is hollen of stilstaan hierzo.
Vandaag ruim ik de boel vol goede moed verder op. Volgens één van de vele inspirerende boeken die ik lees, moet ik dan een vuilniszak pakken en alles er zonder pardon inkieperen, wat ook maar niet in de keuken hoort volgens mijn nieuwe normen. Dat gaat me te ver. Ik ben langzaam alles aan het opmaken, wat al maanden in mijn keukenkastjes staat te vergaan. Zie hier het resultaat. Complete choas.

En de komende week eten we custartvla.
Heel veel custardvla. =P

5 opmerkingen:

  1. Domme vraag: moeten volgens je nieuwe normen maatbekers ook weg, of alleen eetbare dingen (zoals custard)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Domme vragen bestaan niet, hè? Alleen eetbare dingen (gelukkig). In mijn geval dus alles wat 'kant-en-klaar' is (met E-nummers en andere toegevoegde stoffen). Straks heb ik dus als het goed is alleen maar pure producten in mijn keuken...

      Verwijderen
    2. Aha, ik snap. En welk een loflijk streven! :)

      Verwijderen
  2. ja, herken de frustratie!! ik zou met liefde alles weggooien wat ik op dit moment niet wil eten (vind het erg lastig om de verleidingen van het 'gemak' te weerstaan) maar helaas wil mr man het idd eerst opmaken.

    Wel een klein voordeel: na deze week kan je geen custardvla meer zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, zo had ik het nog niet bekeken =P Het gaat me nog niet alleen om de verleiding, ook dat 'halve' gepruts frustreert me. Maar ik houd mezelf voor dat het 'straks' allemaal soepel loopt en dat ik nog zoveel moet leren; ik moet het niet allemaal tegelijk willen, dat is teveel gevraagd van een eenvoudig mensch =P

      Verwijderen