14012014 | school





Echt, af en toe snuif ik al een beetje voorjaar op. Wie weet slaan we de winter wel over. Eerlijk gezegd zou ik het heerlijk vinden; die somber ogende takken weer vol frisgroene blaadjes. Ach het heeft ook wel weer wat.
De echte decemberaccessoires zijn hier in huis verwisseld voor wat eh... kringloopvondsten. Het oogt een beetje schools, hè? Daar horen natuurlijk wat schriftjes bij. Met een zwarte stift gepimpt. Geïnspireerd door de dode bereklauw.  Nu nog een bestemming vinden voor de Lottoplaatjes. Ik denk dat het een serie labels wordt. Of hebben jullie nog ideeën?

3 opmerkingen:

  1. Leuk die spulletjes bij elkaar, dat plankje met dat uiltje is erg mooi. Ik kom ook niet verder dan labels of sleutelhangers inderdaad. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de schriftjes heb je leuk versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bertine Bulten14.1.14

    Tsja... Misschien n dambord? Of n vaas, wasknijpers (ligt er aan hoe sterk het is).. een kleine poppenwieg.. hobbelpaard... Ik weet niet hoeveel materiaal je hebt. Maar je hebt vast wel fantasie om er wat van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen