16012014 | nesteldrang



Ik heb nogal wat creatieve projecten open staan. Onder andere de babygym die mijn man maakte moest nog voorzien worden van wat 'hangers'. Ik maakte een keurige pompon, wat er natuurlijk erg leuk uit zag. Zag.
Vanmorgen riep zoonlief ontsteld; 'O nee, mama! Kommes hier!' Ik snelde naar de box. Dochterlief lag lieflijk en dolgelukkig te glimlachen in haar 'nestje'. Geen pompons in de box meer, dus. Maar wat wel? Daar moet ik nog wat op verzinnen.
Waar ik ook nog wat op moest verzinnen was een bestemming voor die mooie draadjes (ja, ik gooi bijna nooit wat weg)... Hier vond ik een geweldig idee, alhoewel ik werkelijk niet weet of het werkt. Ik gaf mijn eigen draai eraan met de kooitjes die in de gang hingen voor het enorme - nu naakte - raam naast de deur. Kunnen de vogels een mooi nestje bouwen.
Maar mijn nest is nog kaler dan voorheen. Net zoals haar koppie. Ik had die draadjes natuurlijk ook op haar bolletje kunnen plakken. Ha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten