21012014 | samen delen, samen spelen




















Dus ik ging vandaag naar een kringloop. En nog één. Wordt dat dan kringloops? Of kringlopen? Doet er niet toe. We hebben er in de stad wel tien. En kocht allerschattigste sandaaltjes - nog goeie ook - voor dochterlief. Hopelijk kan ze daar in de zomer al wat piepkleine wandelingetjes mee maken. En ik kocht een nostalgische versie van domino, die ik zonder pardon verminkt heb. Ook al staat er in neonletters op de met huishoudfolie verpakte verpakking; compleet! Tja. Er zijn misschien wel mensen op zoek naar een tweedehands dominospel. Dat is dan spijtig. Erg leuk toch, zo'n domino-labeltje?

Ik had begin dit jaar een opmerking gemaakt over mogelijke goede voornemens. Zoals geen nieuwe kleding meer kopen dit jaar. Laten we zeggen; ik streef ernaar. En met mijn zesentwintigste verjaardag in het vooruitzicht kreeg ik bijna spijt. Maar bij de kringloop verkopen ze ook kleding. Bijvoorbeeld een heel leuk shirt. Van Dept. €5,50. Koddig rokje van Only i.z.g.s.; €4,00. Dus ik kan straks in volle glorie op de stoel gaan staan om toegezongen te worden. In het tweedehands-nieuw gestoken.

En dan nog iets. Een paar weken - of maanden alweer - kreeg ik via via een tas vol bollen wol. Echte 100%-wol. Voor nop. Mevrouw wil graag weten of ik er wat van maak, anders is het toch weggegooid geld... Nou mevrouw; allereerst hartelijk dank. En bij deze; sprei in wording.

Van ruilen komt huilen. Niet waar. Wordt je blij van. En van geven ook. 't Is geven en ontvangen (niet nemen). Samen spelen, samen delen. Wordt vervolgd!

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je een onwijs leuke blog!
    Via de blog van Els kwam ik op die van jou!
    Leuk!
    Ik ben gek op kringloopwinkels, ga je volgen hoor ;).
    Volg je terug?
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen