03102014 | hé schoonheid!



Niet te geloven, maar ik kreeg vandaag tot twee keer toe - wat zeg ik - drie keer toe bijzondere aandacht van vreemde mannen. Ik zag er vandaag dan ook echt stunning uit. Zoals ik al zei; niet te geloven. En dat bij het doen van de weekendboodschappen. 
En toen zag ik vanavond deze reclame. Ik vind ze altijd al mooi, de reclames van Dove. En al noemen ze dat niet; is het niet dat wij (vrouwen) eens wat minder kritisch moeten kijken naar onszelf en anderen, wat betreft het uiterlijk... omdat het ons is gegeven door onze Schepper?

Zeg eens eerlijk; voelde jij je aangesproken door de titel van dit bericht?

3 opmerkingen:

  1. hester4.10.14

    uuuhh hij wordt geblokkeerd door kliksafe, is die site safe??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm. 't Is een filmpje van You Tube. Een reclame van Dove. Over moeders en dochters die opschrijven wat ze mooi en niet mooi vinden aan hun lichaam. Blijkt dat de dochters nagenoeg hetzelfde (met dezelfde argumentatie) opschrijven als de moeder. Met andere woorden; je bent een voorbeeld. Wat straal je uit? (Lijkt mij wel safe :p)

      Verwijderen
  2. Hier moeten we wat mee doen hè?!

    BeantwoordenVerwijderen