230102014 | hebben ze dan geen mooie veren







Er is hier nog niet echt sprake van vakantie, omdat Lev niet naar school gaat. Maar het is in ieder geval wel herfst! Afgelopen weken verzamelde ik al een heleboel veren om 'een keer iets mee te doen'. Over het algemeen blijven dat soort projecten vervolgens maanden op de planning staan, maar na mijn opruimwoede lijkt ook dit probleem met de rest weggegooid te zijn. De strijk houd ik zowaar bij en vanmiddag was het dan tijd voor een gezellig knutselmomentje. Om de wanhopige ouders te inspireren bij deze de illustraties. Activiteit: Met acrylverf veren beschilderen. 


De zon begint hier zowaar te schijnen. Snel nog even de benen strekken met z'n allen.

1 opmerking:

  1. Haha... de strijk hou ik zowaar bij... :)
    Daar ben ik ook altijd trots op als dat me lukt.
    Ik ben vol overtuiging thuismama, maar ben zo niet-huishoudelijk-aangelegd van nature (sja, dat mag ik natuurlijk eigenlijk niet hardop zeggen, want dat klinkt helemaal niet spreuken31, maar ja, daarom zeg ik maar.. van nature:)

    BeantwoordenVerwijderen