25082015 | update







Ik blog niet meer zoveel. Komt omdat ik in een identiteitscrisis zit / teveel hooi op mijn vork neem / gewoon lekker aan het knutselen ben.

Kijk in mijn shop voor een te gekke woondeken, lieve knuffel of warme winterwant. En die tas, ook zo leuk. 

Verder vind ik het noemenswaardig dat ik voor het eerst in mijn leven sport. Dat mag je wel zeggen als je zeven weken één keer per week zwemt, toch? En dan echt op mijn jan-boeren-fluitjes, want is is puur voor de ontspanning en het trainen van mijn uitgelubberde buikspieren. Ik tel geen baantjes. Ten eerste omdat ik dan vast de tel kwijtraak, want ik gebruik dit uurtje tevens om aan heel veel dingen te denken en daarbij; ik ben niet van plan om tot twee dagen daarna met spierpijn te zitten.
Dat ik überhaupt een uur lang blijf drijven vind ik al heel tof. 

Ondertussen proberen we ons huis te verkopen, maar daar ga ik niet duimendraaiend op zitten wachten. De agenda groeit hier dicht, daar kan het onkruid in onze voortuin nog wat van leren.  Het verenigingsseizoen in de kerk is weer begonnen, afgelopen zaterdag hadden we een zendingsdag, waaraan ik ook mijn steentje alias wollen kussentjes aan bijdroeg. Maar tussen de activiteiten door probeer ik heel productief te zijn. Ik wil projecten af te maken - wat ook weer heel noemenswaardig is - waar mijn huishouding het dan uiteraard wint van mijn creativiteit. Kuch.

En toch blijf ik een chaoot. We hebben hier ons ochtendritueel en het naar-bed-brengen-ritueel, dan houdt het ook zo ongeveer op. Ik ga naar zolder om de was op te hangen en kom naar beneden met een genaaide rok, begrijp je wat ik bedoel? Soms lig ik dan in bed te bedenken wat ik allemaal nog had moeten doen. Daar dreig ik soms aan onderdoor te gaan, dus fluister ik mijzelf af en toe in; 'Liefje, wees niet zo streng voor jezelf. Ken je plicht, maar je moet ook dingen blijven doen die je leuk vind. En dat hoeft elkaar niet in de weg te zitten.' Of iets dergelijks. 
Ach ja, zo gaat dat bij mij.

En om me dan niet te vervelen, heb ik weer iets nieuws bedacht. Maar daar schrijf ik even een speciaal berichtje voor. Mocht je en modellencariere overwegen, houdt dan de boel goed in de gaten via facebook, instagram of hier...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten