25092015 | model gezocht :)


Om me niet te vervelen, heb ik weer iets nieuws bedacht. Mocht je en modellencarrière overwegen, lees dan verder.

Ik ben op zoek naar:
* een vrouw,
* vanaf 18 jaar,
* die wat tijd voor mij vrij wil maken,
* naar de Achterhoek wil komen,
* met haar face en de rest op facebook, instagram, DaWanda en weet ik niet waar allemaal durft te verschijnen,
* dan dus ook niet bang is voor een camera en
* mijn facebookpagina of instagram gaat liken / volgen als je daarover beschikt, en dit bericht daar ook op deelt.

Wat moet je verder doen? Ik wil graag UITERLIJK ZATERDAG 3 OKTOBER een mailtje van je met daarin je persoonlijke gegevens (naam, leeftijd) en contactgegevens (mailadres en mobiel nummer). En ik wil graag en foto van je.
Je mag je ook met een zus/vriendin/... aanmelden, dan kom je gezellig met z'n twee (niet meer a.u.b.).

Wat krijg je ervoor terug? Hele leuke foto's. 

We gaan echt geen gekke, onfatsoenlijke dingen doen... maar als je toch nog vragen hebt, hoor ik het graag! 

instagram

ps. Dat van die modellencarrière is natuurlijk een grapje. Het moeten vooral erg vrolijke plaatjes worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten