05102016 // workshop vilten






Vanmorgen gaf ik een workshop vilten met een mini-high tea voor drie vriendinnen. Mini vonden ze het niet, maar alles kwam op. Zelfgebakken scones - na in Schotland geweest te zijn, wil ik echte en niet die uit zo'n pak-mix) met clotted cream en jam, bladerdeeg met appel-hapjes, chocolade van chocolaterie Puur Geluk (Doetinchem) en versje jus 'd orange. En thee natuurlijk. Fleur de cafĂ©. Want dat is pas echte thee. De workshop vond plaats in het gezellige Twinkeltje te Zelhem. 
Alles in combinatie met kleurige kuiven lontwol en de geur van groene zeep; het was een leuke ochtend, dames!

Ik geniet nog even van het mooie weer. We hebben tot de laatste dag van september 'savonds buiten gegeten en in de tuin staat nog erg veel moois; ik pluk tegenwoordig mijn bos bloemen uit eigen tuin. En ineens zit alles in de lift; fotoshoots, workshops en de volgers op instagram; gezellig! 
Ik ben nog op zoek naar een aanstaand bruidspaar die ik (als second shooter of low-budgetfotograaf) vast mag leggen op de mooiste dag van hun leven. Laat het me weten als je iemand weet of interesse hebt! (kijk hier voor mijn 'portfolio).






Geen opmerkingen:

Een reactie posten