11032014 | honderdjarenproject




Soms heb je dat; van die projecten die al maanden op je liggen te wachten. Foto's uitzoeken en albums maken, een vest waar een knoopje van af is of met een gaatje enzovoorts. Zo ben ik ongeveer een jaar geleden begonnen aan een haakwerk. Nooit afgemaakt. Tot vandaag. Eindelijk. Is het niet enig geworden? Ik wil graag een eervolle vermelding, want dit kussen is volledig met de hand in elkaar gezet! (In het zonnetje buiten gezeten, dus het was dragelijk, moet ik er eerlijk bijzeggen.)

Hebben jullie ook van die honderdjarenprojecten?

1 opmerking:

  1. Wat een vrolijk kussentje is dit geworden. Toch leuk dat je het nu afgemaakt hebt. Heb je eer van je werk. Ja, ik herken dat wel, heb ook overal nog onafgemaakte werkjes liggen;) en ik maak ook alles met de hand, gezellig in het zonnetje buiten of lekker in de kamer op de bank.

    BeantwoordenVerwijderen